Kope z osmimi milijoni evrov postajajo celoletna gorska destinacija

Na Kopah so predstavili novo investicijo v višini osmih milijonov evrov, s katero želijo postati vodilna gorska destinacija za vse letne čase. Strategija vključuje gradnjo wellness kompleksa, prenovo namestitev, razširitev športne infrastrukture in razvoj programov za digitalni odklop v naravi.

Kope z osmimi milijoni evrov postajajo celoletna gorska destinacija

Med največje novosti sodijo gorski wellness center z več vrstami savn, notranjim in zunanjim bazenom, jacuzzijem in Kneippovo kopeljo ter prenovljen Lukov dom s kapaciteto 220 gostov. Hkrati so razširili Bike Park s 14 novimi linijami, dodali padel igrišča in luksuzne apartmaje.

Poseben poudarek dajejo programu "Analogna doživetja", ki spodbuja preživljanje časa brez telefonov. V sklopu programa obiskovalci prejmejo tudi polaroidne kamere, s katerimi lahko beležijo trenutke brez digitalnih naprav.

Direktor podjetja Vabo d.o.o. Boštjan Paradiž je poudaril, da Kope postajajo kraj, kjer tehnologija služi človeku, ne obratno. »Z investicijo želimo postati referenčna destinacija za družine, ki iščejo pristna doživetja v naravi v vseh letnih časih,« je dejal.

Letna ponudba vključuje poleti adrenalinski park, pohodniške poti, energijske točke, kolesarske ture in festivalske dogodke. Pozimi pa Kope ponujajo 12,5 kilometrov smučarskih prog, nočno smuko, tekaške proge in krpljanje.

Med poletnimi vrhunci bosta Holcerčkov poletni festival 15. junija in FlatOut Days MTB festival za mednarodno kolesarsko skupnost. Vse aktivnosti so del širše strategije pozicioniranja Kope kot naravne destinacije brez digitalnih motenj.

Image

KONTAKT
urednistvo@adriainfo.si

T: 070 44 11 41

 

 

UREDNIŠTVO:
urednistvo@adriainfo.si

OGLAŠEVANJE:
oglasi@adriainfo.si

Priljubljeno
Vesti

Vse vesti
0