US Open pripravlja prvi zmenkarski resničnostni šov med samim turnirjem
US Open uvaja presenetljiv preobrat v svetu vrhunskega športa: med letošnjim turnirjem bo prvič v zgodovini posnet in predvajan romantični resničnostni šov z naslovom Game, Set, Matchmaker, ki združuje šport, zabavo in sodobno pripovedovanje zgodb. Z novim formatom želijo organizatorji nagovoriti mlajše in digitalno občinstvo, ki je vajeno hibridne medijske izkušnje.
V središču oddaje, ki bo na ogled med 24. avgustom in 7. septembrom na YouTubu, je Ilana Sedaka, nekdanja umetnostna drsalka in zdaj pilates inštruktorica iz Miamija. Med sedmimi snubci, ki prihajajo iz sveta družbenih omrežij in digitalnega vpliva, bo iskala svojega "dvojnega partnerja", medtem ko se bodo znamenita prizorišča US Opena prelevila v romantične lokacije in tekmovalne izzive.
Po besedah višjega direktorja za družbena omrežja pri Združenju tenisa ZDA, Jonathana Zipperja, je cilj jasen – približati tenis občinstvu, ki ga bolj kot klasične prenose pritegnejo vsebine na družbenih platformah. »To je popoln trenutek za lansiranje novega formata, ki povezuje tenis, pop kulturo in zabavo,« je dejal.
US Open s tem vstopa v prostor, ki ga že obvladujejo uspešnice kot Love Island, Too Hot To Handle in The Bachelor, a ga kot prvi Grand Slam turnir prenaša v svet profesionalnega športa. Mediji, kot sta The New York Times in The Washington Post, poudarjajo, da gre za logično nadaljevanje trenda, kjer resničnostni šovi s čustvenimi zgodbami in tekmovalnim duhom dosežejo milijone gledalcev in visoko viralnost na spletu.
Produkcija že vzbuja odzive – od navdušenja do dvomov. Medtem ko nekateri pozdravljajo svežino in odpiranje športa novim generacijam, drugi opozarjajo na nevarnost razvodenevanja resnosti turnirja. Ilana Sedaka se na izziv podaja z navdušenjem: »Odraščanje blizu stadiona US Opena mi je vedno pomenilo nekaj posebnega. Zdaj pa sem kar del tega. To je nerealno in čudovito.«
Za US Open je to še en korak v smeri razširjanja vpliva turnirja onkraj igrišč. Po rekordni rasti občinstva na družbenih omrežjih in vse večkanalnem dosegu pričakujejo, da bo nova serija okrepila prepoznavnost dogodka in prinesla dodatno vrednost sponzorjem.
Če bo projekt uspešen, bi lahko ta model kmalu sledili tudi drugi dogodki, kot sta Wimbledon in Roland Garros. Vprašanja o mejah med športom in zabavo pa ostajajo odprta. A kot kaže, US Open stavi na to, da prihodnost ne prinaša le točk in zmag, ampak tudi zgodbe, čustva in širšo kulturno izkušnjo.